Monday, October 26, 2009

New craze. Rolland Berry x Reebok



Hari Sabtu hari tu pegi ke MidValley ngan bini aku, nurul, adik bini aku ngan syahmi. Sampai kat situ kitorang terus pegi makan sebab da lapar sangat. Sampai pun dkat pukul 2. Kitorang pegi makan kat Foodcourt Jusco. Aku order laksa, pergh sedap gile. Aku recommend kat korang kalo nak save bajet makan la kat situ. Hahaha. Aku bli gak magazine yang dah lame lame pye dulu.
Mase ka jusco tu ade la tempat mainan. Nurul nak men so kena la layan pas tu die x nak blik. Bebalik kepada gamba yang aku ltak kat atas ni. Itu la dia kasut yang aku beli. Kasut Reebok Rolland Berry yang nmpak ganas gile. Kalo  jalan mesti orang pandang nye. Beli dkat Why Pay More? Ksut ni dikatakan adalah gabungan daripada Reebok ngan artis Rolland Berry. Ksut ni kire macam limited edition la. Susah nak cari.

No comments: