Wednesday, September 16, 2009

Man City football jersey


Pada 15hb Sept aku buat keje gila. Pagi hari tu mcm biasa aku pegi sekolah. Mengajar budak dan melepak. Masa kat lab komputer aku browse thru internet tgk jersey bola. Tgk man city punya jersey. Maklum le on the 20th ada man city against man u. Derby. Hari tu GB minta tolong bayar kredit kad dia kat EON bank sban. Parking bapak payah. Park jauh dan menapak ke bank. Perjalanan balik dari sekolah ke seremban teringat kat jersey. Aku kena beli ni. Settle urus gb punya kad aku terus ke terminal 1. Parking sana dan aku terus naik bas ke KL. Pergh memang tak pikir punya. Sampai kat cm aku turun bas dan menapak ke bb. Lotih dan dahaga. Kat bb aku punpegi ke atm machine nak withdraw. Kad pulak tak boleh proses. Cibai betul, dah la jln jauh duit pulak takde. Kepala jam hampeh betul. Baru aku ingat sebelah bb ada maybank. Pegi sana cuba withdraw. Akhirnya berjaya. Lari ke realone sports kat bb. Tanya saiz ada 36 small, 44 dan 46. 40 takde. Cuba 36 terasa kecik. Terus angkat 44 large. Lepas tu terus balik ke seremban. Pegi KL semata-mata beli man city jersey. Man City kena menang derby nanti Jersey kesayangan ku. Oh ye Liverpool nanti tukar sponsor Standard Chartered. Next season bole beli.

No comments: